Die spot prijs is trouwens wel straks 300 miljoen per stuk. Ik denk dat de Belgen dit nooit kunnen betalen. En de Walrus klasse blijft zeker nog tot 2030 in dienst. En het zou me niet verbazen als ze daar nog een modernisering over heen doen om ze nog langer in dienst te laten blijven
dennis5294 il y a 3 semaines
Ik zou voor de Walrus klasse kiezen. Niet omdat ik zelf Nederlands ben maar omdat deze de beste zijn. Wil je een complete Amerikaanse vlot naar de bodem schieten inclusief een Supercarrier moet je deze nemen. Wat ook opmerkelijk is aan deze duikboten is, is dat ze lange afstanden kunnen maken en ook in ondiep water kunnen komen. Zelfs de CIA maakt gebruik van onze onderzeeers. Al deze onderzeeers die je hebt gekozen kunnen dat allemaal niet tegelijk
dennis5294 il y a 1 mois
@dennis5294 waarmee worden ze vervangen in nederland?
cubosensaj il y a 1 mois
@cubosensaj Ze zullen voorlopig niet vervangen worden. Tot 2030 zullen ze nog wel blijven. Maar ze krijgen begin 2012 een hele grote modernisering waardoor ze nog stiller worden, maar de slagkracht word ook beter. Jullie hebben niet echt een onderzeedienst nodig aangezien jullie een kleine kust hebben. Wel is het zo dat onze onderzeeers veel worden gebruikt tegen de piraterij.
dennis5294 il y a 1 mois
@dennis5294 ik woon in het caribisch gebied
cubosensaj il y a 4 semaines
@cubosensaj Oh ja dat wist ik niet. Trouwens, de Nederlandse onderzeeers worden daar ook nog wel eens ingezet tegen drugsmokkelaars
dennis5294 il y a 4 semaines
@dennis5294 ik heb er een keer een gezien... de drug gangs hebben ook al submarines, zelfs met sonar, periscope, radar, gps enz. dus een sub is tegenwoordig al geen overkill meer...
@cubosensaj Daar gaat verandering in komen Als de OPV`s gaan patrouilleren. De onderzeeers van de Drugs gangers zijn niet compleet onderwater(Een keer op TV gezien)
De OPV`s detecteren periscopen op een afstand van 260km.
@dennis5294 er zijn wel narco subs die helemaal onder gaan ,ze hebben alleen een snuiver boven water. idd met die imast 400 moeten die wel op te sporen zijn.
blijft 1 opv permanent hier gestationeerd?
@cubosensaj Nou het zit zo. De OPV`s worden gebouwd voor 3 dingen: Anti-piraterij, anit-drugssmokkel en kustwacht taken. En dat met maar 4 schepen is niet veel. Maar geen nood want onze M-fregatten krijgen dezelfde radar systemen en sensoren.
@dennis5294 ik kan niet wachten om de holland te zien in azuurblauw water als hij in aruba komt dan he
@cubosensaj De Holland gaat binnenkort naar het caribisch gebied voor een testfase. De mast hebben ze er van de week ook al op gedaan. Je gaat hem binnenkort wel zien dan.
@dennis5294 ik zal opletten dan
lol will this ever happen?
belgium has been cutting back on everything
cubosensaj il y a 2 mois
wat denken jullie?
Fly3rGuy il y a 2 mois plus les commentaires de la video
http://www.liveatc.net/feedindex.php SITE DU RIGOLO
Ce serait un pilote de chasse zolandais een vliegende kaas